محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

الاثنين، 14 يناير 2013

ليه

ليه 
 
ليه كل حاجه حلوه ديما تنتهى قبل الاوان
ليه كل ضحكه على شفايفى يسرقها منى الم الزمان
احاسيسى متخانه .. وعيونى سهرانه
تبكى على نفسى
فى بلادى متغرب .. وبعيد وانا مقرب 
عايش انا فى يأسى
ليه العذاب دايما نصيبى
ليه الالم صحبى وحبيبى
ليه
حاولت اعرف مين انا لقيت ده صعب
حاولت اعرف ايه هكون حسيت برعب
خايف لا يجى بكره .. والاقينى فيه ذكره
ذكره لانسان جميل
خايف يفوت عمرى .. وانا ببكى على امرى
خايف اكون ذليل
ليه العذاب دايما نصيبى
ليه الالم صحبى وحبيبى
ليه
يا كل قلب جرحنى يوم حرام عليك
يازمان بينكر قيمتى انا وانا عيشت فيك
عايش لكن خايف .. لا يموت امل زايف
انا نفسى يتحقق
وده صعب تحقيقه .. او حتى تصديقه
مين غيرى هيصدق
ليه العذاب دايما نصيبى .. ليه الالم صحبى وحبيبى
ليه

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.