محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

الجمعة، 18 يناير 2013

قبلينى

قبلينى




السعاده ان تعطينى قبله .. انا حزينا يا حبيبتى اسعدينى
ضمينى الى صدرك برفق .. انا اخاف فطمئـــــــــــنينى
اخشى يا من علمتينى العشق .. انه يأتى يوما وتتركينى
الحزن حطم هامتى .. فجففى الهم من جبينى
انا لا انام الليل من اجلك .. هل انا فى خيالك هل تدركينى
اخشى ان تعلقينى كا الحقيبه .. وحين اقدم فى حياتك تهملينى
محتاج ان اشعر بقربك .. هيا اسرعى وعانقينى
اشعر بالدف فى حضنك .. فحضنك حضنا يحمينى
البرد يتكتك اسنانى .. وشفاهك جمره تدفينى
كلماتك نارا تحرقنى .. احسيسك لهبا تكوينى
نظراتك سيف يمزقنى .. وقبلاتك ماء يروينى
يسقينى الهم والاحزان .. وشفاهك حلم ينادينى
اقترب يا قمر الزمان .. ام انكى انتى لا تريدينى
من حبك انا عطشان .. ارجوكى يا فاتنتى اسقينى
فى حاجه للمسه من يداكى ..محتاج بشده الان ان تقبلينى
قبلتك هيه السعاده .. اعطنى منها واكثرى ذيدينى
تغار منكى اجمل النساء .. ولكن رغم جمالها لا تعنينى
لو القو تحت اقدامى كنوز .. حبك وعطفك يكفينى
عرفت قبلك كثيرا نساء .. وانتىى الوحيده التى تستهلكينى

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.