محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

الخميس، 12 يوليو 2012

انا شفته فين

انا شفته فين
بقلمى 
محمد صابر








انا شفته فين..طب هوه مين..انا حاسس انى ما اعرفوش
ما اعرفش ليه..ما حسيتش بيه..واولما شفته ما حضنتهوش
اكيد فى حاجه اتغيرت..خلت مشاعرى اتغيرت
خلتنى احس انى زمان ما قابلتهوش
فى حاجه فيه..جديده عليه..من حيرتى منه ماسالتهوش
لا عامل ايه..ولا غيبت ليه..ولا فى بعدى عنه ما وحشتهوش
اللى فارقنى كان حبيب..واللى راجعلى انسان غريب
ادامى واحد تانى خالص ما اتمنيتوش
لانظره عنيه..ولا سلام اديه..ولا ده اللى فاكره ومانسيتوش
لو قال كلام..عن الغرام..ليه غصب عنى ما بحسهوش
معقول انا اللى بقيت انانى..عزيت عليه شوقى وحنانى
او لسه فاكر غلطته وماسمحتهوش

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.