محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

الأربعاء، 18 يوليو 2012

ابقى افتكرنى

بتقولى ابقى افتكرنى
بقلمى
محمد صابر



بتقولى ابقى افتكرنى
فاكرنى هقدر انسى . مشاعرى فى كل همسه
دى كل حاجه اشوفها . ليها ذكره جميله ليك
بتقولى ابقى افتكرنى
معقول انساك ثوانى . لو ليا انا عمر تانى
وسنين مكتوبلى اعيشها . هعيشها بين اديك
يا حبيبى . ما تخافش انا مش ناسيك
يا حبيبى . انا عايش بس ليك
ليك مده عنى غايب
وعمرى مانسيت عنيك


بتقولى ابقى افتكرنى
وانا وحياه كل غالى . سهران طول الليالى
مش بعمل حاجه الا . اسرح وانده عليك
بتقولى ابقى افتكرنى
يا حبيبى فى عز بعدك . قلبى العاشق معاهدك
انك تفضل حبيبى . ولا عمرى هكون ناسيك

وسنين مكتوبلى اعيشها . هعيشها بين اديك
يا حبيبى . ما تخافش انا مش ناسيك
يا حبيبى . انا عايش بس ليك
ليك مده عنى غايب
وعمرى مانسيت عنيك
  

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.