محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

السبت، 14 يوليو 2012

كنت بحلم

كنت بحلم
بقلمى
محمد صابر
 

 


كنت بحلم انى اعيش..ودنيتى ما تهدنيش
بس ده طبع الحياه..للمحتاجين مابتديش
كان نفسى اقول للى انا حبيتها..بقلب جامد ماتخفيش
يارتها ما حبتنى ياريتها..فاقد الشىء مابيديش
والحلم للى ظروفه صعبه فى الزمن ده مايكفيش
كنت فاكر انى هقدر..لما كنت صغير اكبر
وكبرت ما عرفتش انام..من كتر ما فى بكره بفكر
حاولت اعيش اليوم بيومه..واقول زمانى مايهمنيش
حبيت زمانى وبطلت الومه..لقيت زمانى ماحبنيش
وعرفت ان الحلم للى ظروفه صعبه فى الزمن ده مايكفيش
جربت اهرب من زمانى..قفلت على روحى بيبانى
لقتنى واقف والدنيا ماشيه..لاساله فيا ولا معبرانى
 


0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.