محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

الاثنين، 9 يوليو 2012

اخر كلام

اخر كلام
بقلمى
محمد صابر

 


 

اخر كلام
اخر كلام هقوله وانت هتسمعه
ضيعت قلبى وصعب تانى ترجعه
اى حاجه تيجى سهل من غير تعب
بتروح علينا ومن ادينا تضيع كده
وقلبى جالك سهل لعبه من اللعب
وانا كنت فاكر نفسى غالى عن كده
اتارينى ارخص من انى يجى عليا يوم
وتندم عليا وتحس لحظه بالهموم
يوم ما قلبى من بين اديك تضيعه
اخر كلام
هقوله وانت هتسمعه
انا مش هقولك قلبى طيب وانت كنت بتخدعه
جايز يكون قلبى السبب
جايز يكون وعد انكتب
جايز تكون لحظه غضب
جايز هترجع بعدها
لكن اكيد انا وقتها
هرفض واقول شىء وانتهى
لكن اكيد همسح دموعك لوعيونك دمعو
قلبى طيب وعن طيبته صعب انى امنعو
اخر كلام
هقوله وانت هتسمعه
شاعر الحب / محمد صابر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.