محرك بحث زبارتى دوت كوم

اعلانات

السبت، 14 يوليو 2012

كنت ممكن اجرحك

كنت ممكن اجرحك
بقلمى
محمد صابر

 


 
ممكن اقول خانى اما اخونه..واخليك تشوف غدرى بعيونك
مكش معنى انك تكون رخيص انى ابقا زيك
عشان اشوف لحظه جنونك
لعنت الخيانه وخنتنى..وجرحك لقلبى فاق الخيال
رفضت الاهانه وهنتنى..وقولت ظلمك فيا حلال
انا كنت بعرف كل مره خنت فيها
ولا عمرى خنت ولا عمرى يوم لجئت ليها
مش عشانك عشان كرامتى اللى انا بعتز بيها
لا خنت ولا عمرى هخون لو عمرى طال
امنت بالحب لكنى كفرت بيه
شوهت صورته فى عينى لما زهدت فيه
خلتنى اشوف كل الحبايب كدابين
واللى بيجب سيره الغرام قلبى يعاديه
جرحتنى وكنت ممكن اجرحك
بس   انت مين عشان ابقا لحظه مطرحك
صدقنى غدرك ليا نمت صحيت ناسه
 


0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.